Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

02 December, 2011

ASSALAMUALAIKUM.

Terkejut? Hah, acaner? Mana yang pernah datang blog aku before ni memang terkejut la. Sebab aku dah update and ubah semua dah. Sebab apa? Eh, sesuka hati aku la, ni blog aku. Muahaha. Takder la so far aku rasa blog lama tu macam bosan. (Tapi aku rasa yang ni lagi bosan kot). Ada orang tegur la macam yang baca entry tu budak sekolah tadika. Yela, berwarna warni. Bagi aku takder masalah pown. Okey la lagi pown aku rasa aku patut tukar angin. Bosan dengan benda yang lama. Dulu penuh dengan warna. Hijau la keterlaluan. Sekarang dah bertukar merah. Di mana kelebihannya, aku pown tak pasti. Agak seksi kononnya. Iyeuww.

Entry kali ni sahaja untuk memenuhi masa lagi. Harap terpenuh la. Walaupun tidak. Hurm. Cuti yang agak membosankan, mengsakaikan. Sakai la sebab Pokai. Huahuahua. Duk rumah menghadap laptop lagi bagus. Tak kena keluar duit. Tunggu result keluar rasa macam sehari tu ada 69 jam. Wah! Tak percaya, selama ni result nak keluar aku la manusia paling takut. Bajet macam power je result tu kan. Tak per la, at least tu semua la usaha aku. Even tak semua yang sedar kewujudan itu. Sobsobsob..

Dah la, tak tahu nak merepek apebenda lagi.
Done ! bye2..

p/s : jangan bimbang hijau, kau takkan dilupakan. Merah sekadar pemulih semangat. Kau tetap teratas. :*

No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.