Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

30 September, 2011

♫ semua tentang kita. ♫


hye, assalamualaikum..

heihei..!
firstly nak cakap, maaf sebab aku da lama gila x update benda ni..
bukan malas, tapi seriously memang mase langsung xder..
sebelum puasa sampai habis raya.. jadual FULL !

hari ni lak tibatiba aku terlebih masa nak story apa yang berlaku dalam hidup aku..
sebelum tu tolong sapusapu blog aku ni boleh x..?
da bersarang spider la..
korang bukan nak jejak kan..?

lepas semua yang benda barua yang berlaku dalam hidup aku, satupersatu aku da setelkan.
kadangkadang xsangka aku boleh handle beb..akhirnya semua da kembali normal.
DIA?
da xder..dan aku telah pown terima hakikat..
sekarang da berdiri atas kaki sendiri da..
syukur.

okeh.
berbalik pasal tadi (panjang betol intro aku)
aku nak cer apa yang aku buat jer kebelakangan ni..
xmo la diamdiam je..
apa aku rasa, aku share..
hey..! how owesome our life it is to others..rite..?

bermula pada puasa ea..
banyak gila appoiment buka puasa dapat (macam artis lak)
HAHA' berbulu je aku baca balik ayat aku

apa pandangpandang?
takcaya ea..?
FINE.
aku tunjuk pic ea..
as u know.
k.a.m.i

location:umbai,melaka


ni masa majlis berbuka puasa dengan classmate
.sporting abis
.

location : umbai,melaka

motor syuk
.kakiplessing.

location:umbai,melaka


location : jaya jusco, melaka

location: toilet , makhota parade





okeh, tu je pic masa puasa.
actually banyak gila kenangan
tapi just semat kat dalam kepala jer.
*sorry*
aku story pasal raya pula ea.. :)

raya pertama-family terchenta
.syok abes.
*3 yang duk bawah tu anak bujang mak aku*
location : dungun, terengganu



siblings
.sweet.
location: dungun, terengganu


.buah hati aku.
location: dungun, terengganu

orang cakap raya tahun ni x bes ea..?
aku leh terima gak..
so far xder la teruk sangat bagi aku coz tahun dapat beraya dengan orang baru.
my lovely niece..
dengan kehadiran budak ni, umah aku jadi meriah tahun ni..


.insyirah.
location: dungun,terengganu

kalau nak tunjuk satusatu gambar raya family aku memang banyak gila.
penat upload dalam ni..
aku skip ea..?
aku cer pasal kat melaka balik..

open house umah fitri.
even aku x kenal sangat dia ni
location: umbai, melaka

nyumnyum
location: umbai, melaka

ni da nak balek
btw,tengs fitri.
location : umbai, melaka

jamuan hari raya lak :)



jamuan hari raya semesta 3
jabatan kejuruteraan elektrik
softskill
.meriah woo.
location: politeknik merlimau, melaka

6 9 2011
ingat x tarikh ni..?
7 hari lepas raya.
tengs sangatsangat kat semua yang wish uh..
bangun pagipagi berduyung message wish..




.enjoy.
location : gsc dataran pahlawan, melaka







trimaz tuk my bff n my gff 4 the suprise cake
last2 diorang sambut gak walaupown belated
sayang korang zuera,fiza,kuning,ewan..sygnya ayid xder.
*story pasal ni aku post balik ea-terlalu istimewa*
location: dataran pahlawan, melaka

next, after 6 september, 7 september kan..
date ni besday izzul..
lagi skali kiteorg dapat kenakan orang..(bunyi macam aku ni budak nakal je)





mase ni makanmakan dulu
juz bagi kenyang perut sorgsorg
*cuba tengok aku gamble je pakai jersy gi melaka ea..? akutaktahu, coz plan asal nak makan kat area merlimau, tibatiba da sampai sini..(^.^)*
location : dataran pahlawan . makhota parade, melaka

next station :)


serius,best gila dapat lepak ngan diorang
*sepanjang naik kereta ni aku asyik gelak je*
location : fun fair, melaka

lastly, ni makan die..

sabar ea izzul
setahun, hanya sekali.
location : taman harmoni, merlimau

huhuhu..terbaik la..
next..



layan kepala orang bujang
location : dataran segamat, johor

last but not least,
ni pic kat pagoh sempena majlis pecah tanah dengan timbalan pm.
dak2 kelas aku terlibat..
syok la dapat pelepasan kuliah :)




location : pagoh , johor

ok tu je aku nak kongsi..
amacam..?sibukkan aku..?
kalah perdana menteri..
k la..
tengs for reading :)
korang memang sporting..


location : merlimau point, melaka

perhatian
sapesape yang nak komen , komplain , ask or other at fromspring kat bawah atau kat chaxbox tolong letak sekali nama or email ea..kesian aku taktahu sape yang bagi respond uh..
seme bnde aku terima.
dont worry.

terima kasih.

No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.