Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

05 November, 2010

Sketsa Sebuah Cinta



oh kekasih hatiku selamanya
keindahan maya itu milik kita
terciptalah sebuah cinta
jiwa sama bergelora

kau lah satu dalam hidupku ini
penawar dikala rindu
kan ku curahkan seluruh cintaku
padamu..
oh kasihku

akanku bina istana untuk kita
dan menikmati gelombang cinta
di dada ku dan di dadamu
degupan seiring irama

ayuh ku pimpinkan tanganmu
menuju mahligai bahagia
kitakan bersama
mengecapi nikmat cinta
hidup bagai di syurga


in memory

No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.