Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

27 November, 2010

mengapa..?



mengapa kau pergi
mengapa kau kecewakan
mengapa kau hancuri
mengapa kau menghinakan
mengapa kau sakiti
mengapa kau melukakan
mengapa kau memberi
mengapa kau melupakan
mengapa kau akhiri
mengapa kau memulakan
dengan getaran jiwa ku kemukakan pertanyaan
tak ingin ku kau pergi
tak ingin ku dikecewakan
tak ingin cinta dinodai
tak ingin dihancurkan
tak ingin ku disakiti
tak ingin ku dilukakan
tak ingin ku kau beri
bila kau melupakan
tak ingin ku diakhiri
bila kau memulakan
dengan perasaan hampa ku meminta jawapan
di kananku cinta penuh bermadu
di kiriku racunmu
kalimah sakti yang mana untukmu?
dapatkah kau membuat pilihan?
agar dapat kita bersama
KAU..
bisa membahagiakan..menceriakan..
KAU..
bisa mengembirakan..mempersonakan..
AKU..?
ingin dicintaimu dan mencintai
AKU..?
ingin bila terjaga
KAU disampingku selamanya..












No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.