Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

03 November, 2010

melangkah ke dunia baru

ni la lebih kurang kt dpn PMM..
mase capture pic ni ari tgh ujan...huhu...smpat agy la...





23.6.2010

tERkiaL-kiaL...aku mula bertatih ke dunia baru...tinggalkan semuannya...rumah,kucing,bilik,kwn2 dan yg paling aku sebak terpaksa duk berjauhan ngan mak ayh aku...

MELAKA..sebuah negari yg boleh dikatakan unik dgn sejarah..pnh lak aku smpn hsrat nk duk sni...xsangke lak aku dpt dpt kt sni... =P

CELARU...mule2 aku dpt surat tawaran ni aku reject awl2 sebab aku mmg plan nk g UniKL BMI..kos electrical engeenering gk...dua tige hari pastu...aku bncg balik ngn family aku then dieorg suh g poli je...bkn ape..sng dpt keje die ckp...aku main ikut je sbb aku ni mmg jnis xkisah...ikut hti aku bkn aku nk bljr sgt..tp bile dh peluang ade dpn mate..ape ag kan.....go je la...







1st time dtg cni aku exicited l gk..ye la tmpt baru kan...ase mcm da besar sbb kt bkn lg skolah...leh thn gk la ipt ni besar die...dh la mase dftar pagi2 tu hujan...sistem kt poli ni plk mcm tuuuttt je...aku sakit hti gk tp kite kne la sbr kan mybe sbb hari tu hjan...lps tu ok balik..semuanye berjln ngn lancar....


ni lak mber2 baik aku kt cne..
die ni je yg betol2 leh trime baip buruk aku...
1 kelas..1 rumah...mmg baik gile dan gile2...hua hua


*sory tulisan buruk..*




No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.