Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

12 December, 2011

Result oh Result !

Assalamualaikum

Hye ! Macamner result ? Okey ? Untung la kalau okey. Tahniah kepada siapa-siapa yang dapat Anugerah Ketua Jabatan tu ye. Berkat usaha , doa dan tawakal korang la tu. Tak macam aku. Pemalas. Tapi syukur Alhamdullilah, semua lulus walaupown pointer turun sem niey. Banyak main-main meyh sem ni.

So far takder la teruk sangat sebab sem ni banyak subjek killer der. Banyak subjek killer maybe sebab aku belajar last minute. Hehehe. Meh nak cite meh. Bosan ni.

  • Power System : Hari pertama exam. Soalan yang keluar sebijik apa yang diberi. Makan suap je. Tapi ntah macam mana masa jawab tu aku blur ! Panjang  Short, Medium dengan long Transmission line boleh tak ingat ! Gila ! Sedangkan masa test keluar soalan yang sama rilex je dapat jawab. Maybe kepala dah biol banyak sangat menghafal malam tu. Cik Kamilah ada tolong sikit-sikit. Tu pown masih blur. Malas la nak ingat balik. Nyesal bro. Aku telah mengecewakan dia. Haha. Alhamdullilah, lulus.

  • Math : No komen. Banyak memerlukan persiapan mental yang rapi untuk subject ni. Terimas untuk kawan-kawan yang banyak membantu , Degawan sampai datang rumah ajar satu-satu. Tengs ! :') Puan Hidayah dengan Encik Zairil Terima Kasih.

  • PLC : Terbaik. Double Exam dengan Electrical Machine. Yang buat aku bikin gila ! Sebab apa gila, malam tu game sukan sea Malaysia lawan Indon final. Nak taknak memang kena tengok Abis pukul 11. Nak makan lagi. PLC, subject yang best. Tapi aku langsung tak paham apa yang diajar daripada mula-mula start kelas sampai nak final. Mengagumkan. Malam tu just tergila baca nota je. Tu pown haram tak paham. Time exam keesokkan harinya, aku datang lambat. Double superb. Lulus. Terima Kasih.

  • Electrical Machine : Rehat lebih kurang setengah jam selepas paper PLC, tak tahu nak jawab apa. Last minute just hafal formula. Time exam bapak boleh tahan menggerutu kepala nak jawab. Nevermind. PB tinggi. Terimas Encik Adib. Lulus.

  • Electronic Circuit : Double killer subject. Paper last. Jammed. Apa yang dihafal semua tak masuk. Layankan. Sejam pertama aku dah tak tahu nak buat apa. Ada bawak toyol. Tak tahu membantu ke tak. Tiru je daripada kosong. Tq Encik Zul. Lulus. Syukur.

p/s : Tolong jangan jadi macam aku study last minute. Aku mungkin akan teruskan.
       Kita mungkin bukan bodoh, cuma malas tu keterlaluan.
Photobucket

No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.