Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

29 November, 2010

kerana mereka saye terus hidup..





Ishkk..perlu k sebab utk sayangkan keluarga sendiri? Darah yg mengalir dlm diri kita sama macam darah yg mengalir dlm diri mereka. Sayang tu terbit secara semulajadi disebabkan pertalian darah tersebut. Aqu sgt sayang akan keluarga kecil aqu. Kami juga kekadang berselisih faham. Tapi bak kata pepatah, air yg dicincang x kan putus.
i love u all !!

































No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.