Photobucket




TCBOTB

ShoutMix chat widget

.kenali gua.

My photo
Dungun, Terengganu, Malaysia
aku adalah RESPECTOR.. dua jariku respect untukmu.. aku fuck betrayer !.. love and perfect senjataku.. aku datang dengan cinta.. kau dan aku sama satu rasa..

Blog Archive

KakiBLOGGER

blogwalking.. SUPERB

Press if you want to hear it !

biar nakal asal berakal

Aku tak cantik macam Katy Perry
Aku tak comel macam Halley Williams
Aku tak seksi macam Megax Fox
Aku tak menggoda macam Angelina Jolie.

maaf, aku tak perlu semua itu,
sebab aku adalah aku.

lepas bace, klik FOLLOW..=)

21 June, 2011

apabila kita HILANG apa yang pernah kita ADA :(

hye ! Assalamualaikum . .


21 JUNE 2011


hari ni berite sedey lagi yang kite trime. tengah-tengah malam kite dikejutkan dengan brite yang langsung kite x pernah pinta.. FAEDIL ADHA telah kembali ke rahmatullah.. macam x caye, tapi hakikatnye, tu lah yang kite kene trime.. seindah namanya, arwah merupakan seorang sahabat yang ceria , tidak lokek menghulurkan bantuan, x pernah sakiti hati orang lain dan sangat pemurah dengan senyuman.. 

* pedey, kite memang x kenal lame, x rapat macam orang lain, tapi, TERIMA KASIH sebab banyok tolong yana..



Ya ALLAH, nampaknya kau lebih sayangkan dia.. kau x mahu dia menderita dan hanya bahagia bersama-MU di sana.. hanya ku memohon kepada-MU, kau cucurilah rahmat ke atas arwah dan arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. amin ~ AL-FATIHAH buat arwah..



* maaf, aku x sanggup lagi nk teruskan *


No comments:

tanye pada yang pakar!

.idaman kaLbu.

.idaman kaLbu.